Kilka zasad i o mnie 馃檪

 Cze艣膰, 

     tu nazywam si臋, Luthien. Je偶d偶臋 konno od 3 lat. Na razie nie mam 偶adnych odznacze艅 je藕dzieckich, ale ucz臋 si臋 pyta艅 na br膮zow膮 odznak臋. 

  Chcia艂abym, aby ten blog s艂u偶y艂 Ci jak najlepiej. Mam nadziej臋 偶e moi czytelnicy b臋d膮 potrafili pisa膰 kulturalnie, nie b臋d膮 przeklina膰 i hejtowa膰. B臋d臋 na tym blogu opisywa艂a jak si臋 uczy膰 je藕dzi膰. Chc臋 aby by艂 to dla Ciebie poradnik, o koniach. Znajdziesz tu mi臋dzy innymi: ma艣ci koni ,pytania  na BOJ, SOJ i opcjonalnie ZOJ. Obja艣nienia tych skr贸t贸w znajd膮 si臋 w zak艂adce "skr贸ty" kt贸ra si臋 za nied艂ugo pojawi.

    Wymagam:

 * Kulturalnych wypowiedzi (pisemnych oczywi艣cie);

 * Braku hejtu i PRZEKLINANIA;

 * Wyrozumia艂o艣ci dla mnie, czasem zdarz mi si臋 pope艂ni膰 liter贸wk臋;

 * a co najwa偶niejsze szanowania innej osoby.
 Mam nadziej臋 偶e b臋dziesz si臋 stosowa膰 do zasad kt贸rych bardzo 艂atwo przestrzega膰.
 Teraz przejd臋 do spraw technicznych: 
   postaram si臋 aby posty pojawia艂y si臋 w soboty wieczorem lub w ci膮gu dnia.
Mi艂ego wieczoru Luthien

  

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Podzi臋kowania

Prosty przepis na smaczki dla koni z p艂atkami owsianymi.